På ett rum

Japp, I'm back!
nu befinner jag mig på resa, närmare sagt, jag är i Mora!
En hyfsat trevlig stad, men verkar inte ha någon ordentlig stadskärna men dom har folk som gör utomhus gympa i parken till Christina Aguilera. Jag har hängt runt och handlat mat, tittat på kyrkan och suttit i gräset och druckit kaffe.
I den här byn verkar det inte finnas några Volvoraggare! Jag har dock inte bestämt vad jag tycker om det än...
Jag delar rum med två italienska och två franska tjejer, alla väldigt trevliga men OTROLIGT dåliga på engelska, men det funkar ändå.
Imorgon bär det av på ett nytt tåg, den här gången med en fungerande toalett hoppas vi på!
Nu en dusch sen film och ställa klockan på tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0